محصولات تضمینی ودست ساز
درمان کیست تخمدان .درمان طاسی .درمان عفونت های کلیوی ومثانه صددرصدگیاهی وصددرصدتضمینی

آمار مطالب

کل مطالب : 168
کل نظرات : 32

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 68

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 44
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 484
بازدید سال : 2750
بازدید کلی : 46934

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت تولیدوپخش عرقیات وگیاهان دارویی کاکامانی و آدرس kakamani-2.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد,صابر
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

لاغری همیشگی و واقعی كه از میزان توده چربی ها در شكم و ژهلو و باسن و .. بكاهد و كمترین زمان را لازم داشته باشد لاغری یعنی پوکی استخوان به سراغ ادم نیاید،لاغری یعنی آب موجود رد بدن انسان کم نشود لاغری یعنی بدون ضرر و زیان و كم هزینه باشد . این ها خواسته هایی است كه همگی دور هم جمع میشوند باید از یاد نبرد كه گرسنگی كشیدن و ر‍ژیم لاغری شدید و نیز سونا و غیره راه گشا نیست پس بیاید بدون رژیم وعوارض لاغر شویم . لذا. باید اطلاعات علمی فراوانی از روند چربی سوزی و كاهش چربی ها بدست آورید . آب كردن چربی های شكم مستلزم داشتن مكملی موجه و مناسب است . این مكمل نباید زیان رسان باشد و باید برخی خصوصیات تخصصی برای لاغر شدن را داشته باشد . حتما مشخصات پودر لاغری كه بهترین مكم برای لاغری است را مطالعه نمایید .

بهترین لاغركننده گیاهی جهان

3 تا 5 كیلو كاهش چربی تضمینی در هرماه استفاده

 

جهت مشاوره میتوانید با ارسال پودرلاغری ازطریق پیامک به شماره 09145526692 از مشاوره وراهنمایی بیشتر استفاده کنید.

 

تناسب اندام یک لذت و نشاط بی مانند و اعتماد بنفس افزونی را برای فرد به ارمغان می آورد شاید یکی از دلایل آن ایجاد جذابیت و مقبولیت در فرد بواسطه زیبایی اندام و به تبع آن خوش لباس بودن آن است و ابعاد سلامتی آن نیز که نیازی به توضیح نیست ولی لاغری به چه قیمت و با چه روشی ....کم کردن وزن تنها در زمانی می تواند مورد تایید کارشناسان باشد که ایمنی فرد از هر بابت تامین شود و کاهش وزن ناشی از کم شدن میزان توده چربی انباشته شده در اندام های مختلف باشد .

 

برخی روش های نا درست و عموما درآمد زا برای متولیان با ایجاد مشکلات عصبیو روانی و جسمی تنها بر کاهش آب بدن و کم کردن ذخایر حیاتی انرژی عمل میکنند که بعد از قطع روش کاملا وزن به حالت اول باز گشته و ضرر های اتفاق افتاده در وجود فرد باقی می ماند .کاهش وزن یک موضوع تقریبا همه گیر شده است. پیدا کردن یک راه و روش و سبک و متد برای لاغری واقعی که فرد را به زیبایی و تناسب اندام برساندبه یک نیاز عمومی بدل شده است .

 

لاغری اندام و لاغرشدن عمومی و یا لاغری موضعی و کاهش وزن و سایز بدن نیازمند عمل به یکسری اصول کلی و اساسی است که به شکل بسیار دقیق به مرتفع نمودن بسیاری از آنها می پردازد . پودر لاغری با تکیه بر خواص خود موجب میگردد تا با ایمنی و سلامت کامل متابولیسم سیر چربی سوزی را آغاز و تداوم بخشد . گیاهان داروئی دارای برخی خصوصیات منحصر بفرد هستند که هیچ فرمولاسیون شیمیایی توان رقابت با آن را ندارد . بشکل بسیار موثر پودر لاغری موجب میگردد تا:

1-اشتهای کاذب را از بین ببرد و با کم کردذن اشتها از ورود انرژی و کالری های زائد و مازاد بر نیاز بدن بکاهد .

2-چربی های موجود در غذا غیر قابل جذب می نماید و از این راه انباشت توده های چربی را کنترل نماید . ( بانداژ نمودنلیپید ها )

3-با افزایش سوخت و ساز و آغاز وضعیت چربی سوزیتوده های چربی انباشته شده در اندام های بدن مانند شکم و پهلو ها و ران ها را شکسته و تبدیل به انرژی مصرفی کند و رفته رفتهاز حجم و وزن اندام های چاق کم و کمتر نماید .

4-چربی های رسوب کرده در داخل رگهای خونی را سوزانده و بر سلامتیقلب و عروق می افزاید تا نشاط بیشتری به مصرف کننده عرضه گردد.

5-چربی خون و قند خون و فشار خون را تحت کنترل درآورده و از بیماریهای بسیاری پیشگیری می کند و از میزان سلامتی را افزایش می دهد.

6-تامین ویتامین ها و عناصر کمیاب که عمده ترین اثر آنها در ایجاد نشاط و شادابی و زیبایی و تقویت پوست و مو است . رنگدانه های طبیعی موجود موجب میشود تا رنگ و روی جذاب تری را ایجاد نموده و عوارض ناشی از ضعف پوست و مو را بکلی از بین برده و بر زیبایی پایه ای و طبیعی مصرف کننده بیافزاید .

پودر لاغری بسیار آسان و ذائقه پسند و با هر مزاقی سازگار است . همراهعرقیات . ماست .چایی و... قابل استفاده است کاهش وزن با پودر لاغری به هر اندازه غیر قابل بازگشت و کاملا ماندگار است زیرا که مکانیسم کار آن دقیقا طبیعی است و مانند داروهای شیمیایی مضر و موقتی نیست .

این محصول خصوصیات منحصر بفرد و ویژه ای دارد و به این علت است که به عنوان بهترین محصول لاغری شناخته است . بدون عوارض جانبی بودن این محصول از مهمترین خصوصیات ممتازی است که اشتیاق حداکثریاستفاده کنندگان را بوجود می آورد . یکی از زیان های لاغری غیر اصولی که با استفاده از قرص های لاغری ضرر رسان بوقوع می پیوندد چین و چروک شدن و تیره شدن پوست بدن علی الخصوص پوست دست و صورت است که بشدت از زیبایی فرد کاسته و فرد را از مبادرت به مصرف آن ها پشیمان میکند ولی پودرلاغری کاکامانی برخلاف آنها با روشن و شفاف نمودن پوست کاهش چین و چروک و جوش هایپوستی و صاف و کشیده نمودن پوست همگام با کاهش حجم اندامها بر زیبایی فرد می افزاید که در نوع خود یک ویژگی منحصر بفرد و رقابتی فوق العاده است.

 

این درحالی است که قرص های لاغریبا ایجاد فشارها و عوارض گوناگون هم ضرر های مختلف را بر مصرف کننده تحمیل میکنند و هم اینکه هرگونه کاهش وزن درآنها موقتی و گذرا است ولی لاغری با چای لاغری واقعی و ماندگار وبدون ضرر است . مصرف کنندگان با علم به این موضوع اساسی است که تمایل افزونی به مصرف پودرگیاهی کاکامانی نشان داده و قرص های چربی سوز و لاغرکننده استفاده نمی کنند. لذت تناسب اندام و جذابیت امتیاز غیر قابل چشم پوشی برای آنهایی است که به سلامتی و ارتباطات اجتماعی ارزش قائل هستند بسیار ارزشمند است . چای لاغری درست همان نیازی است که می تواند لایه ضخیم چربی ها را از تن بد آورد و زیبایی نهفته شما را هویدا سازد .

وخواص بیشمار دیگر این محصول

جوشانده آن براي عفونت‌هاي مثانه، اسهال خوني و سرفه‌هاي شديد موثر و مفيد است. دم كرده آن براي كساني كه دچار يبوست و داراي معده و روده‌هاي تنبلي هستند، توصيه مي‌شود. در درمان برونشيت و استفراغ نيز استفاده مي‌شود. به صورت غرغره در رفع تحريكات مخاط دهان و درد گلو اثر مفيدي دارد و همچنين براي رفع سوزش مجراي ادرار مفيد است

ضد درد، ضد التهاب، ضد عفونی کننده، ، ملین، ادرار آور، خلط آور و مقوی رحم.

ضددرد، ضدباکتری، ضدسم، ضد التهاب، ضدسرفه، ضدعفونی کننده، ضداحتقان، ضد کرم، ادرارآور، خلط آور، کاهش دهنده ی قند خون، محرک سیستم ایمنی بدن،

ملین می‌باشد.
تصفیه كننده خون است.
دمكرده این گیاه قاعده‌آور می‌باشد.
مسهل بلغم، صفرا و اخلاط سوخته می‌باشد به خاطر همین درخشان‌كننده پوست است.
برای بیماری صرع مفید است.
جهت میگرن و سردرد كهنه نیز مفید می‌باشد.
برای درمان سیاتیك و نقرس از دمكرده این محصول می‌توان استفاده كرد.
جهت تسكین درد مفاصل و درد كمر این محصول را در روغن زیتون جوشانده سپس صاف نموده میل كنند و به محل درد بمالند و یا ۵ گرم ازاین پودر را با عسل مخلوط نموده به مدت ۷ روز میل كنند.
۱۲. جهت درمان عوارض پوستی این محصول را در سركه دم‌كرده سپس به محل بمالند.
۱۳. مقدار مصرف یک قاشق مرباخوری با نصف لیوان عرق ترکیبی می‌باشد.
۱۴.
۱۵. جهت رفع شقاق دست و پا از دمكرده آن بنوشند و به محل بمالند.
۱۶. جهت درمان خارش پوستی لكه‌های سیاه و سفید پوست، زخم‌های كهنه و رفع ریزش مو این محصول را در سركه پخته به محل بمالند.
۱۷. جهت تنگی‌نفس از دمكرده این گیاه می‌توان استفاده كرد.

 

افزایش متابولیسم و گرمای بدن

2- بهبود بیماری‌ها تنفسی مثل برونشیت و آسم
3- حفظ سلامتی معده و روده، كبد و كلیه‌ها
4- خاصیت مشابه آنتی هیستامین و در نتیجه جلوگیری از لخته شدن خون
5- ارتقاء عملكرد سیستم ایمنی بدن
6- پیشگیری از سرطان

زیره

1) قابض و خشك كننده است.
2)ضد تشنج است .
3)برای برطرف كردن بیماری صرع مفید است.
4)در دفع گاز معده موثر است.
5)قاعده آور است.
6)عرق آور است.

 

پودر جرم گیر وسفیدکننده دندان

جرم گیری دندان

پودر سفید کننده دندان

انگیزه ای برای لبخند

آیا دندان هایی زرد دارید و از خندیدن خجالت می کشید؟

آیا دوست دارید بخندید و دیگران از خندیدن شما به خنده درآیند؟

آیا دوست دارید دیگر دندان هایتان زرد نباشد و به رنگ سفید خالص درآیند؟

پس سفیدی دندانهایتان را از ما بخواهید با پودر سفید کننده دندان

شما پس از استفاده، دندان هایی سفید و براق خواهید داشت که جرات خنده را در شما چندین برابر خواهد کرد و توجه همه را به سوی شما جلب خواهد کرد.

مزایای این محصول:

بدون آسیب رساندن به دندان، تجمع پلاک ها را از بین می برد.

باکتری های مضر دهان را از بین می برد.

جذب فلوراید را در دندان ها افزایش می دهد.

باعث شادابی لثه ها می شود.

از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند.

بدون آسیب رساندن به دندان ها تجمع پلاک ها را از بین می برد

باکتر های مضرر را از بین برده و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند.

ترکیب جدید این فرآورده باعث جذب سریعتر فلوراید توسط

دندان ها و افزایش مقاومت مینای دندان می گردد.


از این پودر برای درخشندگی و سفیدی

دائمی دندان ها استفاده می شود.

این پودر در جهت سفید شدن و از بین بردن جرم و زردی دندان ها به کار می رود، برای نتیجه بهتر باید هر شب مسواک را خیس کرده به پودر بزنید و به مدت چند دقیقه به دندان ها کشیده و پس از شستشو با آب از خمیر دندان استفاده نمایید.

بعد از اینکه از این دارو استفاده کردید و نتیجه گرفتید برای پیشگیری از جرم دندان ها هفته ای 2 مرتبه از این پودر استفاده نماید و روز های دیگر از خمیر دندان معمولی استفاده نماید.

به هیچ عنوان آسیبی به مینای دندان شما نمیزند بلکه با وجود ترکیبات تقویتی موجب استحکام وتقویت دندان و مینای دندان شما می گردد


جهت مشاوره یا اطلاع بیشتر از طریق پیامک با شماره 09145526692 درارتباط باشید.

پودر سفید کننده و براق کننده دندان

از بین برنده سریع لک و جرم دندان...

دندان هایی زیبا و قوی داشته باشید

هزینه گزاف جهت جرم گیری دندان را در جیب خود

بگذارید و فقط کافیست

این محصول ویژه را یکبار تجربه کنید !!


پوسیدگی دندان چیست ؟

نوعی بیماری عفونی، قابل انتقال و قابل پیشگیری است که در اثر ترکیب مواد قندی با باکتری های موجود در پلاک دندان ها ایجاد می شود. این ترکیب، اسیدی تولید می کند که باعث انحلال مواد معدنی و آلی در سطح دندان ها می گردد. حتی غذاهایی که به ظاهر قندی نیستند هم می توانند حاوی مقادیر زیادی قند پنهان و ترکیبات نشاسته ای باشند و به فرآیند تبدیل باکتری به اسید کمک کنند.
پودر سفید کننده وی وان اولین پودر سفید کننده در ایران

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد و دارای قابلیت چشمگیری

در از بین بردن پلاکهای میکروبی و جرم های دندانی می باشد .

جهت مشاوره یا اطلاع بیشتر از طریق پیامک با شماره 09145526692 درارتباط باشید

. پلاک دندانی چیست؟

پلاک دندانی تجمعی از خرده های مواد غذایی ترکیبات بزاق و خصوصا"میکروبهای داخل دهان است که بر روی لثه و دندانها قرار میگیرد و به سادگی هم قابل رویت نیست و در صورتی که مورد توجه ورسیدگی قرار نگیرد به صورت لایه ای نرم و آلوده بر روی دندان احساس می شود باکتریهای موجود در این پلاکها سمومی تولید می کنند که با عث تحریک و التهابات لثه می گردد در واقع پلاک دندانی عامل اصلی ایجاد پوسیدگی دندانهاست .پلاکهای میکروبی با شستن دهان توسط آب یا دهان شویه های معمولی از دهان جدا و تمیز نمی شود و برای تمیز کردن آن باید از مسواک و مواد مناسب و مخصوص این کار کمک گرفت.
جهت مشاوره یا اطلاع بیشتر از طریق پیامک با شماره 09145526692 درارتباط باشید.

کاملا گیاهی وصددرصدتضمینی




ارسال به سراسر ایران حتی روستاهای دورافتاده

 


تعداد بازدید از این مطلب: 2614
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ تولبد عرقیات و محصولات دارویی گیاهی کاکامانی خوش آمدید.این وبلاگ برای درمان گیاهی بسیاری از بیماری ها میباشد.منتظر نظرات وسوالات شما دوستان عزیز هستیم.با تشکر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود